środa, 3 października 2012

Instagram - Przeprowadzka












6 komentarzy:

  1. Ty masz autograf Stachurskiego, mój brat studiuje z Ewą Farną. Pełen prestiż.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to nie jest zwykły autograf. Z tyłu są życzenia urodzinowe.

      P.S. Myślałam, że ona na dziennych

      Usuń
    2. Jest na dziennych (masz dobre info), ale zajęcia mają razem, żeby nie było różnicy między absolwentami. Brat jej dziś dotknął. Czekam aż przyjedzie do domu, żeby spłynęła na mnie część chwały.

      A co do życzeń urodzinowych, to zazdroszczę. Pamiętam jak w wieku 9 lat płakałam, że mam tylko autograf Marka Niedźwiedzkiego, a nikt w klasie nie wiedział, kim on jest.

      Usuń
  2. aah plac zbawiciela i brokół z ikei <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Co studiujesz tam w stolicy? :>

    OdpowiedzUsuń