poniedziałek, 4 czerwca 2012

Hamlet (nowa rozgrywka)

Moją pracą dyplomową na zakończenie plastyka było opracowanie graficzne i typograficzne "Hamleta". W toku korekt mój dyplom przybrał bardzo tradycyjny wymiar (ilustracje realizowane pastelami), zupełnie inny od tego, który był moim początkowym założeniem. To sprawiło, że byłam ze swojej pracy delikatnie mówiąc niezadowolona. Mam jednak pierwsze projekty, które nawet nie otrzymały korekty, bo zostały od razu odrzucone. Jako, że skończyłam szkołę, zamierzam ten koncept wkrótce kontynuować.

Plakaty:



ilustracje-rozkładówki

Hamlet obserwujący modlącego się Klaudiusza, lewa strona przeznaczona na tekst

zamordowanie Laertesa, prawa strona przeznaczona na tekst


Propozycje okładki (książka miała mieć kwadratowy format)




wyklejki:






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz