sobota, 9 czerwca 2012

3 minuty ekshibicjonizmu



















Dobranoc

11 komentarzy:

  1. Obudziłam się dziś o 3.43. Przeznaczenie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja o tej godzinie smacznie spałam. To po prostu amerykański czas.

      Usuń
    2. pusheen też spał?

      Usuń
    3. Kto powiedział, że nie jestem w Ameryce?

      Usuń
  2. mogę poprosić o pierwsze dwa zdjęcia bez napisów? maila chyba nie muszę podawać.

    OdpowiedzUsuń
  3. w momencie, kiedy piszesz do mnie jako "anonimowy, to raczej tak

    OdpowiedzUsuń
  4. liczę jednak na to, że się domyślisz. będę miała nową tapetę w telefonie.

    OdpowiedzUsuń
  5. łał, widzę, że nie jestem sama

    OdpowiedzUsuń
  6. idealne.
    z uśmiechem się wczoraj przyglądałam, jak tworzyłaś koszulkę... hipsterskie trójkąty! ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję :)

      nie wiedziałam, że jesteś tam. Szkoda, że nie pogadałyśmy.

      Usuń